رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش برف در محور‌های مواصلاتی شهرستان پاوه، هم اکنون تردد در آن‌ها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.  

تردد در محور‌های پاوه با زنجیرچرخ امکان پذیر است  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛  سرهنگ "محمد حیدری  رئیس پلیس راه استان کرمانشاه" اظهار داشت: محور‌های سه راهی شهدا، پلنگانه و همچنین حوالی روستای شمشیر نقاطی از شهرستان پاوه هستند که تردد در آن‌ها با زنجیر چرخ ممکن است.  
 
وی ادامه داد: به علت بارش برف و همچنین برودت هوا سطح جاده محور‌های یاد شده دچار یخ زدگی شده است.  
 
سرهنگ حیدری به دنبال بارش برف و باران در محور‌های مواصلاتی استان مقداری از کوه در محور ایلام - کرمانشاه نیز ریزش و مشکلاتی را در تردد ایجاد کرده بود که البته این اتفاق در حوزه استحفاظی ایلام رخ داده بود، ولی با این حال مشکل برطرف و منعی برای تردد وجود ندارد.  
 
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون تردد در تمامی محور‌های استان جریان دارد و هیچ کدام از راه‌ها بسته نیست.  
 
وی همچنین از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، از سالم بودن لاستیک و بخاری خودرو نیز اطمینان حاصل و سعی کنند از سفرعای غیرضروری خودداری کنند.  
 
سرهنگ حیدری گفت: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با سایر خودرو‌ها از دیگر نکاتی است که رانندگان حتما باید رعایت کنند.  
 
رئیس پلیس راه کرمانشاه یادآوری کرد: هم اکنون ۶۵ تیم پلیس در جاده‌های استان برای کمک به مردم و همچنین برخورد با خودرو‌های متخلف و حادثه ساز حضور دارند.

انتهای پیام/ز


تردد در تمامی محور‌های استان کرمانشاه  جریان دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.